2013年1月13日 星期日

小燑的小狗狗

豬米燑今日同BAPA講左一個秘密
小燑MAMI覺得你好可愛呀
燑:BAPA,我有一隻小燑狗呀!
BA:吓???!MAMI買咖?
燑:係呀,MAMI同我一齊養咖
BA:係邊呀???
燑:我唔話比你知。。。
HAHAHA~其實係唔識講咋?
MAMI突然覺得小朋友既天真係無價的
小燑狗係一隻住係寵物店既狗狗
我地每日放學都會經過然後去探下佢咖
豬米燑真係好鐘意隻狗仔
曾經有1個月唔見左佢呀~小燑日日都問
當然佢係比一個一樣都愛佢既人買走了
而家呢隻當然唔係之前個隻啦
但係傻豬燑上星期一見返隻相似既狗
係門口大叫“MAMI我隻狗返左黎呀”
於是我地又每日都會去睇下呢隻“新”小燑狗
都幾好呀,好珍惜每日見到佢既時間
有時。。。唔惡既小燑都真係好可愛咖!


沒有留言:

張貼留言