2013年6月15日 星期六

同學既生日大食會@澄澄

小燑既好朋友仔就快生日喇
我地大家一齊搞左一個大食會去幫澄澄慶祝
次次都係去我地屋企驚會好悶
所以我地去左星星屋企打攪一下喇,HAHA
澄澄啦、星星仲有熊貓同我地。。。。
每個媽咪負責整2樣野食去。。。YUMMY
一早MAMI就帶埋祖豬出去幫澄媽拎生日蛋糕
小燑仲係到訓得好似隻豬咁
12點半我地就開始出發喇~期待已久既大食會呀

婆婆無野做梗係同埋我地一齊去開心一下啦
仲可以幫手照顧一下一大班小朋友TIM

1,2,3,4,5,6,7!!7個小朋友呀
真係嘈到拆天。。。我地唯有租間房啦
仲好啦,無咁多人,仲可以放心比小朋友跑下
唔好講咁多,食野先~~~~~

呢個SALAD係MAMI整咖,YUMMY
哈哈,讚自己整既野好食都有既?!!!

然後最簡單又最岩細佬食既腸仔+生果
MAMI真係好比心機切咖,仲加左少少朱古力TIM

4個好朋友仔~熊貓、小燑、壽星女、星星
HAPPY BIRTHDAY 呀~大家都帶左禮物

其實MAMI一早送左一份禮物喇
咁開心既時候再送啦,邊有小朋友嫌多咖
玩夠、食飽就上去星星屋企切蛋糕囉

叫4個人一齊望鏡頭真係好難。。。。。

總係有一個半個聽唔到人叫啊。。。HAHA

終於都叫得聽,點知一影。。星星又突然唔知做咩呢?
HAHA。。。。

生日快樂呀~~~~
本身玩完小燑要去合唱團的。。。
誰不知無啦啦發燒。。唉。。返屋企抖下啦
訓醒又好似無事,仲好精神咁樣
點知夜晚同舅公預祝爸爸節飯晚時候又燒了
 舅公去左大陸好多日都無見,好掛住祖B同燑米
仲帶左小燑鐘意食既鹹魚返黎,同買左對鞋比祖豬
呢個祖B即刻除左舊個對要換新咖
全日都食左好多野呀~肥肥肥
快D訓覺,明天一早去睇醫生先得~




沒有留言:

張貼留言