2014年5月11日 星期日

愛媽媽節2014


























愛媽媽當然唔只係今日既事啦,一年365日都要做的
做左人媽咪之後好似多左個日子順便慶祝下咁囉
一早我地就換衫出發去同太婆、“女麻”“女麻”飲茶
唉,BAPA又唔陪我地囉。。。真係可惡
不過都無損我地開心既心情既,HEHE
一出到黎等左一陣就有位飲茶喇~呼,上年等好耐呀
豬米燑就將畫左成日既MAMA咭送比大家
而MAMI就又忘記左帶D小小禮物出去比各位母親大人
“女麻”“女麻”同細舅婆都話小朋友大左就唔陪MAMA喇
所以表叔表姨呀,同埋叔叔都唔出黎飲茶
個個即刻順便叫呢2個小朋友仔大左都要愛MAMI
哈哈,當然啦,MAMI咁錫你地WOO,唔係唔比面呀?!
HAHAHAHHAHAHA~~
 



















































 呢個衰仔同塊片放上個頭都話係HAT!! 

























走既時候係門口見到呢到小燑話要影相
好靚呀D羊仔~~
連祖祖都唱起歌仔:BAA BAA BLACK SHEEP 








































多謝你地呀,MAMI雖然唔算係一個十分好既媽媽
但你地都咁愛我,又成日TUM我開心
又唔嫌我呢個咁惡既MAMI失驚無神發惡
希望我地永遠都可以做好好好朋友啦
MAMI會同你地分享快樂,分擔失落的
小燑!!阿祖!!!我愛你地啊~~~~~~

沒有留言:

張貼留言