2011年8月6日 星期六

BB展@2011

小燑覺得好好玩呀!!!!不過MAMI 就累死了!!!
今日同RITA EE 一齊去BB展:)
首先我地去左IFC 食LUNCH
然後我就小睡一陣,準備陣間去SHOPPING 囉
MAMI 話我未出世個一年去過一次!
其實都無咩特別野要買了,連尿片都唔平

入面有好多野玩,我仲不停試食左好多糖糖呢!
最後竟然連小燑既奶粉都無買就走左啦!
豬米燑幫小BB準備左一份禮物,但係呢份係不合法既禮物,哈哈
由朝行到晚,餓壞小燑啦
同MAMI ﹠ BAPA 去左食拉麵!
我一個人食左一個兒童餐,係咪好西利呀
仲食得多過MAMI :)
返到屋企小燑都好累了,要抱,但最乖既小燑竟然咁關心MAMI
BB話:唔洗MAMI 抱,MAMI 好辛苦咖
小燑,I LOVE YOU 呀!!!


沒有留言:

張貼留言