2011年8月27日 星期六

結婚酒

今日MAMI 幫小燑扮靚靚呀~夾起D頭髮真係似返個女仔咁
最好笑係MAMI一早以為自己仲好瘦??條裙都著唔到!哈哈
不過換左另一條裙同小燑就好襯囉~連髮型都一樣

叔叔要結婚喇~
BAPA 一早就去幫KELVIN 叔叔整野,然後去火車站接我地
沿路小燑都唔覺自己煩?不停問BAPA呢? 係邊等?係車等?係街等?......

一見到你個BAPA 就問覺唔覺得你靚?
唔怕羞,哈哈
丫,你次次係好多人面前都好似好乖乖咁既?
又學人叫AUNTIE,又伯伯,又叔叔,又好似好斯文咁!車,衰豬燑
有好多姐姐陪你玩,開心死你啦!


哇~~~~~原來有南瓜車係空中飛落黎咖
小燑睇到眼都唔眨,係咁大叫好西利呀!
突然MAMI 諗到不久既將來,小燑你都會嫁人呢?
我已經覺得我會係個喊包MAMI 啦
我一定會好唔捨得你哦
問小燑,知唔知道你大個左都會結婚,你就話會呀!
要坐車車嘛~
UMM~我既小燑你一定要好幸福呀
不過你有一個十分愛你既MAMI, 應該都好滿足吧?


沒有留言:

張貼留言