2011年9月27日 星期二

寶貝小燑今日2歲喇


最愛既小燑呀,唔經唔覺你2歲喇!!!!
你既每一日都會令到MAMI 又喜又嬲,HAHA
對你既要求有時真係少少過份,有時........又對你太寵愛
但MAMI一心只想你好呢
我們的每一天,都會充滿喜怒哀樂
BB呀,感謝你係MAMI 傷心時候既一個擁抱

謝謝你係MAMI 驚既時候會保護MAMI
多得你無時無刻都笑住對我講“最愛MAMI”
總之有你係身邊,就是我的一切了
無錯我是一個十分纏身的MAMI

有時MAMI講既說話可能係重重覆覆
不過我既愛都係重重覆覆呢,唔好嫌棄我囉唆呀
其實能夠有一個無時無刻都緊張自己既人,多麼難得呢
哈哈,你第時都要珍惜MAMI 呀!
今日中午約左姑姐&“女麻”“女麻”飲茶,

當然小燑又收到禮物啦:)有2套新衫
希望小燑快快快快高長肉呀,如果唔係D衫衫有排唔岩著
婆婆話生日要食麵???所以晚餐係~~湯米粉&水餃

本來BAPA 想同小燑去食糖水,可惜咋豬又咳又流鼻水
等你好返啦,再同你食香蕉船!!!
祝。。。。小燑永遠快樂
MAMI ﹠ BAPA 就算幾辛苦都會為你地努力的


沒有留言:

張貼留言