2011年9月29日 星期四

我的鄰居﹣LOK LOK

HAHA,呢2日小燑都有個朋友仔陪佢玩呢
樂樂呀,之前我地一齊返PLAYGROUP ,不過後來我地分開左上堂
開頭小燑都好怕樂樂既超級熱情,成日攬住我地
不過而家習慣左了
咁岩MAMI 幫我剪左個MUSHROOM 頭,同樂樂一模一樣咖
我地都有一對大耳仔,圓既眼,同埋MUSHROOM 頭
今日打8號風球,我地仲同埋楊楊哥哥一齊係樓下吹風
哇,MAMI 抬頭一望,見到天台有枝竹好似差唔多跌落黎
好彩我地發現左,公公即刻去整返好
玩到累就訓覺了
BAPA 同MAMI 要開始幫小燑搵幼稚園了
到底應該點選擇呢????
最想小燑讀得開心,又學到野


係咪都幾似樣呢??HAHAHA

沒有留言:

張貼留言