2014年2月1日 星期六

開年午飯


























每年都係同一個節目,返黃大仙食開年飯
因為我地晏左起身,所以出發都遲左
仲要係屋企同婆婆食左個開年早餐先囉
我地出到呢大家都已經食飽飽喇
但係仲係成檯飯餸好似未食過咁既?
原來“女麻”“女麻”同姑姐都唔舒服!
仲有表姨又係腸胃炎無返黎食飯
咁點算??!全部都交比MAMI同BAPA食晒
哈哈,真係超勁!連祖B都食左好多魚
小燑飲湯食雞~MAMI食菜同蝦
BAPA當然係咩都放晒入口啦
我地一家4口可以8個人食淨既野囉~
然後我地坐左半個鐘又開始食蘿蔔糕、馬蹄糕
今年MAMI終於好有恆心咁DIY糕糕!
一整就整左好多好多。。真係夠食成個新年
之後我地去左行街、食飯。。。
好耐都無試過咁悠閒了~真的!多謝阿爸
唔洗趕返屋企煮飯~唔洗返學~呼,一年一次
都唔係好過份姐?????
我地食PIZZA~~~小燑B好鐘意芝士POT

























祖仔當然唔多食啦,佢係“飯桶”嘛
又要返屋企煮個米線做宵夜 

























 咩都唔食。。。淨係食左PIZZA個邊邊同炸雞




















家姐真係差不多食晒成個POT
D芝士真係漏到暈。。。。MAMI都覺得肥左2磅
 




















YUMMY!!!下次話要再食WOO
OKOK~你鐘意就得喇~

沒有留言:

張貼留言