2011年6月29日 星期三

平安大吉

是日再比吸血....3大枝....@@
真係頭都暈呢....近排經常被醫生抽血...唔痛死都嚇死
尋日收到醫院既電話...
姑娘話我血色素太低..而且貧血????
唉...梗係啦...上次一抽就抽左我7枝血...唔暈先出奇嗎..????
就係呢一個電話..嚇到我整整一晚都心跳加速~~~~
好彩今日BAPA都要同MAMI一齊抽血....
返到醫院先講比我知...話多數都唔會有咩事的...
安全D..所以先再抽....!! 吓...嚇死人咩....
再送我一大袋補血藥.......
唔知食左會唔會面色好D..皮膚又靚D呢..
哈哈.....



總知....千其唔好再嚇到我心血少就好了....
今日抽血個姑娘認得小燑BB:)
佢話~~~~上次記得我個囡...係門口見到MAMI暈..好擔心
眼都唔眨望實我...又攞住包餅等住比我食...
聽到佢叫MAMI唔洗驚!!你個囡實在好乖好聽話呢
我差D流眼淚呀!!!我當然知道小燑係好愛MAMI咖啦...
不過你近排真係好反叛...MAMI知道你仲係唔舒服的...
尋日見你係門口不停喊又叫住我...其實MAMI都好心痛的!!
但都要教訓下你....HAHA...但我行開一陣都係去買份小禮物送比你姐
買一把風扇等MAMI 同小燑一齊吹吹風啦...
大家一起冷靜吧....



 


沒有留言:

張貼留言