2011年7月1日 星期五

運吉@@

今日BAPA 遲到...約左我地一早出發去沙田文化博物館..
但到左1點半先開始出門口呢....
一上巴士MAMI 叫我CLOSE YOUR EYES...我真係唔洗2秒就訓左..
去到沙田行左一陣"TOYSRUS" 之後,就準備去睇展覽了...
LITTLE MAMA 教我地坐的士..哈哈...司機話對面就係...
但其實都遠的...,因為我地要推BB車嘛...
我地係博物館門口行左一個圈就走了...@@
未見過咁多人排隊呢...起碼要等個幾鐘先入到去
一張相都無影就離開了...唯有下次再黎過喇.
咁我地同公公就一齊行一陣街街先....
見到一張超級靚既床...有滑梯啦..有門~係MICKEY 城堡呀!!!
MAMI話第時我有房就會買比我...
本身諗住買D野準備比細B用的...
但最後BAPA都係買左一個奶粉格比我就走了--
因為而家成日都要借波仔既黎用..哈哈..
點解MAMI & BAPA仲有公公都一齊話
揍我仲辛苦過返一日工既..???我真係咁曳咩..??
本身想係街食飯, 最後MAMI 都買餸自己煮....:)
知道豬米燑想飲湯湯嘛..!!!
仲有今次第一次煮既~~~"白飯魚炒蛋"
YUMMY!!! 雖然亂煮..但都好好味啦...
累得太緊要...無幫呢碟咁美味既餸影返張靚相TIM...


沒有留言:

張貼留言