2011年7月30日 星期六

@黃金海岸

YOHO~~今日同DODO MA去黃金海岸呀!!!!
雖然天氣唔係幾好,不過無咁熱都好呀~
我地首先去左食個LUNCH 先~同埋UNCLE KELVIN~

豬MAN E E因為遲左無得食野。。。。
我地食飽之後就周圍行,點知比BEE 追呀
嚇死我地!呢隻BEE去到邊都追住我地既???
好驚呀!MAMI 抱住我跑走左。。。因為佢怕我捉BEE

我與賭神合照。。。。HAHAHA

到左落雨既時便豬MAN EE 先到,哈哈
我即刻換返件好SEXY 既STAWBERRY 泳衣先
WOHO~~~~~~

OH。。無同豬MAN EE 合照TIM。。。得佢既頭頂


不過無人同我落水啦!下次同埋BAPA 黎再游囉
因為BAPA應承教我游水嘛,佢話自己好叻~

BYE~~


沒有留言:

張貼留言