2011年7月14日 星期四

哇....

今日BAPA 係屋企照顧豬燑.....但大部份時間都係我照顧BAPA的..
陪我食緊早餐都訓著左係梳化...好彩我叫醒BAPA!!
不過MAMI 今日好早放工...呼..如果唔係小燑就有麻煩了...HAHA
今日又係陪MAMI去BB CHECK:)
我地一齊係到聽下BB既心跳聲...
MAMI話我未出世既時候都係咁住係MAMI個肚入面的...
不過MAMI覺得呢間醫院唔係幾好!?好似好求其咁????
以前我出世個間醫院D姑娘會問好多野的...又會教下MAMI平時要做D咩..


好快就睇完醫生...我地就去食LUNCH 了...
小燑真係好百厭~~~~不過又好可愛WOO
四圍跑...四圍跳....唔洗休息的..哈哈
商埸裝修...突然係後面傳黎好大聲既鑽牆聲...
MAMI都估到你會好驚了...
真的嚇到小燑跳起...然後喊...好彩MAMI已經跑到黎接住你..
天不怕地不怕既曳豬??終於都有怕既事啦..
夜晚我地食SUSHI~不過小燑都飽到食唔落啦..
又ICE CREAM..又食格仔餅...再加一枝MICKY MOUSE 糖..@@
超級累的一天..連MAMI都要訓了..早抖....


沒有留言:

張貼留言