2011年7月28日 星期四

22months@睇戲

HELLO!!!!!!!!!!!!! 我1歲10個月喇~~~~~
今日我第一次去戲院睇戲呀!!!
功夫熊貓2﹣﹣﹣﹣雖然唔係好個講咩,哈哈
我地食左好多POP CORN,
見到PANDA~TIGER,同MONSTER 打交。。之後咩都唔知喇!
好彩我無係戲院入面喊,只係大叫左幾聲
用POP CORN 嚇後面個姐姐:“我掉落你到咖!”
然後將食淨既POP CORN 倒晒係MAMI 個身到~
@@小燑真係好鬼曳~~~~~~
不過都有叻既地方,就係我而家學識去廁所喇!!
平時係屋企唔洗用片片了!
又會玩煮飯仔~暫時識煮COFFEE啦,麵麵啦,APPLE啦,包包啦~
???當然係扮煮啦,哈哈!!!



沒有留言:

張貼留言