2011年7月12日 星期二

UNIT 1

我既學習進度都幾好,HAHA...
而家開始識得認圖了!!!
不過依然唔肯讀書囉...只掛住唱ABC.....
一到左聽故事就會喊同扭計啦...
MAMI都無晒辦法..唯有係我食奶既時間讀故事比我聽~
今日放左工之後上左MONKEY E到探佢
我仲有左手信送比阿E咖
然後MAMI有事做放低我陪阿E睇鋪...
我又點會咁順利唔攪亂丫...
臨走仲買多對SOCKS...哈哈
其實MAMI真係好辛苦咖...東趕西趕...
曳燑仲要MAMI抱住煮飯..切菜...
加埋肚入面的小BB....唔怪得近來MAMI 話自己瘦左..
HAHAHAHAHAH~~~
但小燑都乖...幫手放鹽..又會幫MAMI 抺汗既.....HEHE
明天!!!暑假開始了...MAMI 開始會早D放工
我就可以早D見到MAMI!!!
YEAH!!!HAPPY HAPPY!!



沒有留言:

張貼留言