2011年7月21日 星期四

大公園

今日同波仔去左大公園玩呀!!!!!呢到真係大到盪失路!
同馬騮E啦,波仔啦,MAMI 啦仲有小燑玩搖搖板,
哈哈,嚇死MAMI 呀~
然後MAMI 係草堆入面竟然見到一條好大既蟲呀
佢全身都係金色的,YIYIYI,好肉酸呢

1個鐘之後,MAMI 就差D暈了,我地都超級熱~全身都濕晒
呢個公園真係好好玩呢~我第一次去一個咁大既公園咋
MAMI 話打算同BAPA 係到種一塊田???
不過要等BAPA 有時間先再開始
因為屋企種既菜都無咩好收成!
自從上次既生菜仔之後,青椒都未有成果哦!

UMM~我同波仔雖然成日打交,但係我地都好鐘意一齊玩咖
真係有難同當既好朋友。。。。。
連發燒都要一齊的~
只係一齊飲同一枝汽水咋,我地夜晚就一齊燒了
哎喲。。。。。我地唔通一齊生高?????


沒有留言:

張貼留言