2011年7月7日 星期四

LEARNING TIME!!!

早排買既書仔.....今日開始正式開學了...
夜晚約左跟進我地既叔叔上黎教MAMI 點用!
我當然好有興趣去倒亂啦....
但都有心機學喎...我仲懶叻唱ABC'S SONG 比叔叔聽
每晚10MINS先...然後慢慢等我安定聽先再加時間...
第一晚~我聽左2首歌...
HAPPY BIRTHDAY TO YOU!!!其實我已經識唱...
叔叔讚我叻....咁快就識得唱咁多歌仔!!!
我而家1歲9個月呀....會唱10首歌了...雖然有D發音唔太準,
但大家都聽得明呢~
到聽故事環節...我就無晒心情坐定定了...
叫叔叔陪我打波波...HAHA
本身BAPA 應承左返黎一齊學咖...又遲到..!!!
第時要掛個鐘係BAPA 對眼前面先得...


小燑BB都會記得時間了...
朝早10點要起身.雖然唔準時,但每次起身小燑都話10點喇!!XD...
又知道MAMI 8點要食DINNER....
丫....今晚小燑仲識自己"畢"餸比MAMI食呀..SWEET..>V<
到左夜晚11點要訓覺....因為MONSTER IS COMING...哈哈


沒有留言:

張貼留言