2011年7月24日 星期日

展覽@機場

非一般既累呢~今日同BAPA ﹠ MAMI 去睇生活博覽展~
食左少少野之後,我地就出發了
2點鐘岩岩趕到一架免費巴士,我地今日去機場呀
有個叔叔帶我地入去,所以唔洗買飛:)
呢到好大呢,但小燑咁麻煩又點可以行到街呢,哈哈
有LEGO展,我同BAPA 一齊玩,MAMI坐係一邊睇
小燑玩都不忘MAMI 既存在~連切LEGO 都送比MAMI 呀!

玩左好耐,就去陪MAMI 睇碗同碟
唔知點解MAMI 好鐘意買碗的
每次一見到都會睇好耐???今次我地買5隻飯碗囉
 小燑對所有野都無咩興趣,除左跳舞~
之後BAPA 同我買左幾本畫簿,等我可以畫畫

唔經唔覺就到6點了,臨走小燑話想食棉花糖
記得你之前試過買棉花糖呀,但你唔敢食咖,HAHA
你細個以為係毛毛嘛,今次你就試食左了
就係呢大枝棉花糖,害到你狂咳!!可惡~



沒有留言:

張貼留言