2011年7月17日 星期日

飲杯茶~食個包先~

放暑假呀~連小燑都要放下假..今日唔洗返學!!!
難得唔洗咁趕,今日就出去同太婆& "女麻""女麻" 飲茶
太婆都有差不多一個月無見了..話我大個左好多WOO
又乖..又聽話左...我飲茶自己食左一大碗米線呀!!
仲同阿叔叔& 表叔玩CARD 仔....
食完野太婆買玩具比我...好鐘意呀!!我一路都自己推住走...
"謝謝太婆"....臨走當然仲有KISS GOODBYE 啦...
我一走左就眼訓到暈低了...哈哈
落左車.BAPA就去攞CAKE...終於都比MAMI見到MINI既天使蛋糕了
所以一早我地就訂左...諗住今晚食CAKE
買左少少野整DINNER~~~
係商場見到忍者.....???小燑都唔知道係咩~
而且仲好驚隻忍者TIM!!!點都唔肯企係佢隔離影相...
呢隻忍者係MAMI細個既時候睇既卡通片呢~HAHA..
咁真係好耐歷史了.......




沒有留言:

張貼留言