2011年7月25日 星期一

火炭遊

好開心呀!!!今日有哥哥姐姐陪我玩!
呢幾日小燑都唔舒服,無黎胃口!
出牙仔既關係,加上尋日枝棉花糖~YI?D 牙都出得七七八八了!
原來小燑最聽哥哥姐姐講咖
今朝首先出發去探MAMI 舊同事先,呢到好多玩具啊
仲有一個同波仔個名一樣既BB,我講野大聲到嚇喊左佢呢
哈哈~我鐘意同哥哥玩!
係哥哥叫我食麵,我終於都食左大半碗麵!
MAMI 擔心左我幾日,好彩都算有麵落肚了
然後我好眼訓ZZZ zzzzZ..... 
原來TUNG TUNG 都係住呢到附近的:)
咁岩,我地準備回家既途中,RITA EE佢地都返緊黎,
一齊飲個下午茶先~
TUNG TUNG 就係幾個月之前一齊食過LUNCH 既BB呀
而家都大個左了,小燑都大左啦嘛~
TUNG TUNG 有個姐姐,我一見到姐姐就做左好朋友了

MAMI 話遲D我都會係姐姐,都要照顧小BB
此時此刻,我應承住先啦,哈哈
天都黑了,同MAMI 坐車返屋企啦~
HAPPY DAY!!!!


沒有留言:

張貼留言