2011年7月10日 星期日

SUNNY BB 8TH


今日係BB燑最後一堂既BABY GYM 了...
呢個老師真係好有心機咁教我地..不過無奈真的太慢了
無一個小朋友可以坐定定聽...哈哈
上堂途中TEACHER 比左一個貼貼我...
原來我係識讀的..MAMI開心死..!
我攞住貼貼同MAMI 講..."TEA POT"
哈哈...可能因為成日同BAPA 一齊聽 I AM A LITTLE TEA POT~~~
MAMI 話遲D再研究下學咩~
今日屋企大掃除...因為上次發現一隻大蜘蛛..
公公話將佢殺左之後不知所蹤..而且房入面有好多蟻..
小燑成晚都係到問~有隻蟲呀,你睇唔睇到姐?係咪呀?
問到MAMI 都覺得煩..HAHA..成晚係到殺生~
今日將所有既家俬都搬晒去清潔!
小燑都有幫手咖...不過多數都係攪事...
BAPA將D舊玩具放出黎清潔..我就訓係上面囉...HAHA
聽到MAMI 吩咐BAPA做野..我就一齊大聲講囉..
第時小燑都會好似MAMI 咁惡嗎..???哈哈...
呼~~~雖然好攰..但又感覺好舒服...!!!好乾淨呀....



沒有留言:

張貼留言