2011年7月4日 星期一

我們的新成員XD

終於捱過最漫長又最艱苦既3個月了....
今日----100日了....
MAMI今日要去睇醫生..係呀..又抽血了....@@
今次係MAMI有生以黎第一次自己一個人去抽血
太驚啦...而且感覺好孤獨...
打比BAPA 電話竟然無電..???太可惡了.\口/.
呼.....今次好彩只需要抽一小枝....嚇死我!!!
抽血途中電話響~邊個阻住晒...???
暈左一下...仲要去見另一個醫生....
等呀等.....原來你BAPA黎左WOO~~~
唔通BAPA 怕我暈左,所以黎搵我...
原來頭先都係BAPA打黎叫我等埋佢先抽血,HEHE:)
可惜遲左呢..頭先MAMI 自己一個人見左肚入面個BB呀..
姑娘一照BB, 佢就不停係到轉圈...好好笑呢....
點解只有醫生同護士先分到邊隻係手..邊到係腳??
我只見到一團野...哈哈...
小燑....你記得要好好愛小BB呀....
MAMI 都一樣會咁愛你地的..唔會偏心...


沒有留言:

張貼留言