2011年7月3日 星期日

堯堯姐姐~happy birthday to you

今日上堂又轉左一個老師..係一個男老師~
佢講野好慢好慢...唔鐘意唱歌仔...???
然後我地個個都好悶好悶...連MAMI都差D訓著覺...
落堂之後去食D野...返屋企帶埋份禮物
出發...---------堯堯姐姐生日PARTY...:D
我第一次去MC 當奴參加生日會呀!!!
好多波波玩的...但玩遊戲既時間我就無份參加...
因為我太矮了...哈哈~~
堯堯姐姐今日好靚咖...扮公主呀....
有一個姐姐同堯堯姐姐同一日出世咖..可以一齊慶祝呢...
第時我返學或者可以識到一個同我同一日生日既好朋友??
我太眼訓了..所以係咁扭計...但都會照顧MAMI....
MC 當奴姐姐見我乖攞野比MAMI食仲讚我呢..
到左最開心既時候..就係派禮物!!!
我一個人排左4次隊呀!HAHAHAH
攞左一份比MAMI..一份比LITTLE MAMA, 一份比堯堯姨媽
仲有堯堯婆婆囉....
原來自己無???
去完生日會都無晒能源了..


沒有留言:

張貼留言