2011年7月20日 星期三

回家了

今天之後,每日都有MAMI 陪我~
陪我吃早餐,陪我聽ABC“S,陪我午睡,陪我睇書!
我又會陪MAMI 買餸,陪MAMI 做家務,陪MAMI 煮飯
然後我地一齊睇電視,一齊洗白白,一齊學英文!
到左夜晚就一齊訓覺豬:)
以後我地既每一日都要朝直相對~哈哈
但MAMI 都有好多既煩惱呢~
將來既生活就要節儉好多,BAPA 做野都會辛苦好多!
可能照顧小燑原來比想像中吃力???
無論點,我地都已經下定決心了
唯有大家努力吧!!!
所以今晚的晚飯,就當慶祝一下啦!
仲有LITTLE MAMA 同埋MINI 既MAMI~

最後既唔捨得就係堯堯婆婆!!
小燑會好掛住由你BB揍到你咁大既堯堯婆婆呀!!
真的很感謝堯堯婆婆呢~



沒有留言:

張貼留言