2011年6月3日 星期五

重回舊地

跟堯堯婆婆分開了一段很長的時間了,今天終於再回去啦~
BAPA同MAMI 又再同我一齊起身了~
送左MAMI上車之後...我依依不捨喊左一下之後就同BAPA上車了
MAMI 一早吩咐好要買朱古力CAKE 比我做早餐
買完之後我食左2啖....OH.....睇見 燒包我就叫停左BAPA ...
我同BAPA SHARE 食左2個呢....



第一眼見到堯堯婆婆我就攬住佢啦....
不過知道要自己留係到之後我就喊了
連BAPA 出左門口都仲聽到我喊得好慘
之後送堯堯姐姐返學去公園玩完就唔記得了
婆婆好掛住我..所以一早就黎接走我
我返到屋企呆呆滯滯...因為未習慣囉
哈哈...但過左一陣我又變返百厭燑了~~~
係屋企真係特別溫暖的....
I LOVE MY FAMILY!!!!!


沒有留言:

張貼留言