2012年1月15日 星期日

放鬆D啦MAMI :D

很辛苦呀~照顧小朋友真係唔容易呢!
加上自己比自己的超級大壓力,連我都受唔住。小燑,對不起呢!
早幾日見了醫生,建議我再食藥??但我就拒絕左LU
我要學識自己放鬆嘛,由其對小燑
要嘗試將你交比其他人照顧、唔可以太緊張你....
平時MAMI的確係太唔捨得你!有時大家都要冷靜一下吧
係咪旁觀者清??自己唔知原來太遷就小燑?
有時仲冷落左祖祖B都唔知!真係蠢豬喇
只係因為小燑會講野,會要求,所以MAMI會滿足左你先?
祖祖B淨係識“喊”、“訓”、“食”、換片!同想搵下MAMI既安全感
同一時間照顧兩個小朋友真係好難分心的,好好鍛鍊一下吧
MAMI 同BAPA都唔會偏心咖
今日,就比我地重新開始啦!哈哈****
捱了20天,終於都忍唔住去洗頭了!
其實點可以有人真係一個月唔洗頭呢?
呼~~~~簡直係太舒服了!!心情都好似好DD

沒有留言:

張貼留言