2012年2月12日 星期日

遊山玩水@屯門

天氣咁好,難得婆婆又係到!我地去行下公園啦
丫,去呢個公園仲方便,一落車就到
一行入去就有一個好大既湖了~
原來有好多人係到放船仔的
好悠閑呢,第時我地都買一隻細既黎玩下
家姐睇得好開心,我諗祖祖都會好鐘意~
小燑竟然叫我幫佢捉@@SORRY我唔識游水

呢個公園真係好大,我地三分一都未行完
婆婆帶左麵黎,我地係公園到野餐
食飽又再玩過!!哈哈

**MAMI咁肥咁既???HAHA
聽到有歌聲,OH,有D公公婆婆唱歌
小燑當然聞歌起舞啦!
仲要阿婆幫佢影相,MAMI幫佢拍VIDEO
呼~行到MAMI腰都斷
之後夜晚就同阿爺食飯~


今日係爺爺第一次見細佬啦,好開心
仲帶左好多利是比小燑,係姑婆比咖
同小朋友出街食飯好麻煩的~
由其豬米燑咩都唔食
!!除左食日本野之外

一返屋企就要阿婆煮麵??

P。S!BAPA買了情人節禮物比MAMI了


THX
小燑話:Mami係Bapa個老婆嘛
HAHA!你識咩丫~傻豬~


沒有留言:

張貼留言