2012年7月27日 星期五

月月快樂@34M﹠7M

34MONTHS~小燑,仲有2個月就3歲
好似好快呀?又話要讀書喇。。。
得閒無野做睇返以前既VIDEO
連小燑自己睇到都覺得好笑~
1年前的小燑同現在差太遠了
個時既MAMI肚入面都有祖祖B
同小燑係天台玩緊游泳池~
那時的豬米燑仲好BB樣咖!
一叫就會KISS 下MAMI

而家識得學人講下條件囉~

有時小燑又好傻的!
尋晚無啦啦話:MAMI請你食個APPLE丫
MAMI當然要扮食啦一食就出事了
“丫,個APPLE有毒咖,毛婆比你咖”
真係比你激死,然後又話可以錫返醒我
MAMI都KEEP住每晚同你講故事先訓
細佬聽到故事入面有歌唱都會好開心聽

**這是前幾天小燑跟祖B玩的時候
扮緊M記小姐賣野食比阿祖B
“下~你又食米糊?我地無WOO!飲COKE啦”
最後小燑嫌棄阿祖咩都唔識食就唔理佢LU

7個月了,我的小王子~LOVE YOU
無時無刻都係一望到家姐就笑
真係連比家姐打PAT PAT都好開心的

*UNGU,你就笑到得返條線喇~
其實家姐都好愛細佬的
只係有時諗唔通會有D呷醋囉
要一個小朋友將MAMI同BAPA分一半WOO
唔容易的,就算大人要時間習慣啦
BAPA成日話2個BB分左MAMI走咖
一路都想祖祖快D識行識走
可以同小燑一齊玩、一齊跳、一齊學習
只不過又係個句老土野:我唔捨得呀
攬住BB既感覺真係好。。好難形容

祖B坐學行車家姐反而好少坐
因為揍住2個百厭豬真係好難
唯一解決既方法就係3個一齊坐地下玩

開始學人食餅餅喇!
每次都食2啖就跌左落地
祖B既手指一D都唔靈活~
咁為食又唔識放D野入口到,哈哈

OH,原來小燑識講ICE CREAM CONE
問呢D係咪假既ICE CREAM CONE呀?
只要係甜既零食~小燑都無任歡迎的
今日MAMI同BAPA去左街
順道搵個藉口買禮物比你地囉
HAHA,又大一個月喇,梗係要慶祝下

這2件是祖B的,買大左少少。。。
發現家姐都可能岩著呀
豬米燑你要快高長大~食多D野呀

*呢件PANDA衫真係好得意
條頸有2條頸鏈,一條係B~一條係P
諗起小燑成日講的:
「我唔係豬米B!!我係豬米P」
哈哈,咁襯你,唔買點得呢????
WE LOVE YOU 2 VERY MUCH!!!!!








沒有留言:

張貼留言