2012年7月17日 星期二

「讀」「愛」「習」「我」

「我」「愛」MAMI
小燑識用自己識既字講我愛MAMI
諗諗下都未教小燑認A ﹣Z的
有時間MAMI就同你讀下啦
接住黎揍兩個小朋友既壞處係:悶
HAHA~重復聽ABC SONG
由頭到腳趾、由1數到10。。。。
又要每樣野都再教過祖祖
真係需要10萬個耐心加恆心
加油,MAMI都要比多D心機先
順便都要以當同家姐溫習一下
送豬米燑返學真係好開心!!
最好笑既係小燑用國語講“你好”
唔知幾時要你教返MAMI轉頭呢??
放左學就同婆婆、細佬一齊LUNCH
呢排都無胃口既燑B都係日本迷?
每次都要去食下日本菜先安樂
大半碗—烏冬仲有飯
睇見你終於都食返D野!唉。。。

MAMI最愛呢張相!好溫馨呢


家姐愛細佬,細佬最愛家姐!

小燑TUM到阿祖笑自然就會好開心了!


偷糖食????!


你們的笑!永遠都令MAMI好溫暖

相親相愛!相親相愛!HAHA

家姐,比我一啖丫!


祖B:MAMI!我食左糖係咪好曳呀??


沒有留言:

張貼留言