2012年8月12日 星期日

爺爺到訪

早晨呀~小燑影左呢張相走黎問
「MAMI,我靚唔靚呀?」。。。
靚,只要你唔曳就會自然靚咖啦
爺爺、“女麻” “女麻”放假入黎探我地
一家大細無地方去又想食下野同坐下
我地就一齊出去飲茶啦
小燑呀~~祖B呀~~
MAMI老左你要帶我四圍去食野呀!
唔好個個星期都去茶樓呀食到悶
之但係,可以一家人一齊去邊都開心的
所以只要有你地陪MAMI同BAPA就OK喇
我諗爺爺啦、公公、婆婆、“女麻”“女麻”、、、
都一樣係咁覺得,所有人都見下面就好滿足了

今日家姐又突然好溫柔哦
坐後面又攬住細佬,幫佢梳頭
見到爺爺又陪爺爺傾計~
祖B就好認人,後尾就比“女麻”“女麻”抱

小燑同爺爺的對話~
爺爺:你屋企有無養魚呀?
小燑:有呀,公公有買!
爺爺:有無餵佢地咖?
小燑:無WOO
爺爺:吓,點解既?
小燑:D魚死晒喇


返左學之後小燑好似無咁怕羞
除左而家自己去廁所~洗手
扣鈕、換褲、飲水

又肯係其他人面前表演下


居然示範點跳芭蕾舞WOO

呢個POSE就係美人魚,HAHA

仲自己邀請爺爺返屋企玩


可惜唔得閒啦,下次先再黎陪小燑







沒有留言:

張貼留言