2012年9月29日 星期六

第一次探訪@BB醫生

我地一家人病情反覆,真係慘
尋日入左醫院1日既祖B再次發燒
BAPA又咳得好利害,小燑一齊鬥咳
今朝MAMI話:
小燑同祖祖唔好再病得咁慘,寧願我自己病
點知小燑聽到就話“唔得!!!!”
“MAMI病仲要照顧我地咪好辛苦?BAPA病啦”
真係好感動呀,再攰都抵啦
細佬又再發燒梗係又睇醫生啦~唉。。
轉了另一個醫生,有時真係要夾下的
祖祖BB,要早日康復呀!!
原本約定的“BB醫生@護老院探訪”要取消
因為細佬發燒呀,怕傳染比D公公婆婆
小燑好似唔開心呀,話好想去表演
呢幾日都努力練習唱歌跳舞嘛
其實MAMI都好想去咖!!
2點半~~細佬好似訓得好“LUM”咁
最後。。。我地都決定坐的士趕去呀
遲左少少同埋無帶祖B
燑燑一路都唔知咩係義工同探D老人家
一去到有少少驚,因為都好多公公婆婆咖

而且大家都開始左一陣,WARM UP完左
好彩,小燑都OK~肯去接觸公公婆婆啦
小朋友每人都有一D貼紙,親手貼比公公、婆婆
想大家都有一個親近既機會
真的,每個老人家既面上都有一個甜甜的微笑
小燑會自己摸住婆婆既手講中秋節快樂

MAMI覺得好感動呀,有滴眼淚流左出黎
其中一個婆婆年紀好大喇,佢捉實小燑對手
然後估唔到豬米燑突然話:“婆婆,身體健康”
婆婆唔知聽唔聽到,可以感受到嗎?
最後大家特地比2分鐘小燑上台唱歌

點知。。。真係太多人望住佢喇。。好怕羞呢
就係咁,第一次既小義工完成了
仲收到一袋小禮物同月餅,祖B都有份咖
下次一定要同埋祖豬一齊去呀
因為唔可以放有公公婆婆既相,所以只有小燑

燑燑好愛呢D貼紙,上面既野都好有意思咖
一齊 坐
小朋友 老人家
我地會一齊陪你地坐、玩、分享

回家路上等車,小燑望到下面就記得D公公婆婆住係到
MAMI問:第時我老左你會點呀?
小燑說:我都會好愛你咖





沒有留言:

張貼留言