2012年9月7日 星期五

幼稚園生日會

清晨6點~MAMI訓唔著呀
冷氣好似壞壞地,吹熱風既!
MAMI發覺背脊好似有一團火??
摸下原來係小燑。。OH,發燒中
即刻比退燒藥你食,然後飲奶再訓
本身仲擔心緊係咪要請假呢??
但1個鐘之後你就無事了!GOOD
比小燑休息多D,8點先起身啦
話晒都係第一次參加學校生日會嘛
如果可以的話當然都想一齊開心啦
何況,9月份生日會,豬米燑都有份呢
星期五仲係學校圖書日可以借書
以後每個星期五都要早D返學呀


開完生日會LU,小燑豬超級開心呀
因為有禮物收~好可愛既“雨傘”
真係岩,呢個小朋友特別愛玩遮的
屋企都有4把佢自己既遮,再多一把啦

真係遮不離手呀,一出門口就話好曬呀
連MAMI想睇下都話返到屋企先啦
一路傾計、一路行返屋企
小燑話:我食左好多蝦條同COCO力餅
仲有MANGO PAPAYA CAKE
吓???PAPAYA CAKE?咁奇怪?
MAMI明明提你,咳唔好食咁多甜野?
唉。。。美食當前又點會記得丫

MAMI問小燑可唔可以送左把遮比我?
小燑話:你第時細個問老師叫佢送比你啦
幾時係第時再變細呀??
UMM~你唔會細喇?咁老師唔會送比你囉
小燑就話:咁不如我同你一齊用喇~
呼,都算你啦,肯同MAMI SHARE

豬米燑話老師讚佢對鞋仔好靚呀
MAMI即刻問:有無話係MAMI整咖?
“有呀,我話MAMI自己整比我嘛!”
哈哈,估唔到除左小燑仲有人欣賞呢
夜晚無野做小燑就陪祖祖玩遊戲
祖B就睇到好開心喇,笑到KAKA聲
小燑問:祖祖你估下邊隻手有毛毛?
祖祖就會話:MAMAMAMAMA!
其實細佬你到底笑咩呢??哈哈哈

之後家姐再教細佬分顏色
RED、YELLOW、GREEN、PURPLE。。。
祖B你要專心D啦!咪成日掛住食
而家祖祖最叻就係指BEAR
一問:WHERE IS THE BEAR?就會自己搵喇
CYMERA_20120907_181958

沒有留言:

張貼留言