2012年9月8日 星期六

BUSY DAY

咁岩~MONKEY阿姨放假
我地一齊去陪小燑BALLET啦
可能人多既關係唔想返學?
平日換左衫就會乖乖排隊了
但係而家又話想飲水!
陣間又話凍?又話想買個包
短短既10分鐘就咁多野想?
MAMI決定快D離開呢到
點知我地準備走你就走出黎話
“我想去廁所VIVI呀,好急呀”
下次無人想送小燑返學喇
又咁好彩比MAMI見到你跳舞
仲有位影到張相呀~
最衰就係偏偏無著成套衫
倒瀉水換左件海綿寶寶底衫囉
好比心機係到跟住老師跳
我發現小燑會間中望鏡搵MAMI的
老師話費時你地分心所以都唔比行得近

落左堂同埋波仔食完早餐我地就走喇
MAMI本身想同你地去荃灣公園玩
由於太曬了,SORRY,無得玩
小燑話想食ICE CREAM


細佬一望到就即刻搶住食啦
係咁係到“JEJEJE,MUM MUM!”
家姐好大方咖,SHARE 一齊食

眼不離ICE CREAM 既祖B
一食完就會叫MUM MUM

伸到條脷咁長為左D咩??


好努力咁伸呀~

就係為左食埋咀邊既雪糕啦
真係十分為食呀祖祖B

食飽飽係到跑一陣就返屋企喇
係咪好無聊呀?哈哈
但MAMI都好開咖,有你地陪我就夠了
落車既時候落大雨,好彩BAPA黎接我地
一齊去買D野食,又行個圈囉
仲未忙完咖,夜晚又要出街食DINNER
好耐無見既MAMI‘S 契媽
即係小燑同祖祖既契婆婆&公公
仲有2個舅父、同未來舅母
MAMI又又又無幫大家影相了
忙住揍你地,因為BAPA病左無一齊去
只影了一張小燑畫畫既相
後尾仲再畫一幅送比舅父呀
因為舅父送左好多禮物比燑燑嘛




沒有留言:

張貼留言