2012年10月9日 星期二

遲來的廸士尼之旅@DAY2


早晨呀~尋晚真係好好訓,大家都好累呢~
本來想早D起身去游水既。。。遲左啦
拿拿聲換衫去食早餐BUFFET先
好肚餓呀~出發LU

呢碟係MAMI既,因為仲係病緊,食下麵包算了
清淡D但都要食粒燒賣,HAHA

呢個豬豬包係咩味呢??都未食就比祖祖掉左落地了
阿祖原來對麵包係無興趣的。。。

小燑好開心呀,佢最愛食BUFFET了
好鐘意自己去拎野食呀

豬米燑最愛只係手上個碟朱古力醬囉
隻MICKEY MOUSE都係BAPA食左

食飽飽就返上房執好行李走了
其實酒店都有好多野可以玩的
只係我地都無時間。。。。下次啦
帶住2個小朋友玩就係咁!需要好多時間
而且我地黎RELAX一下嘛,唔想咁趕

一入去樂園就遇見佢地喇
小燑笑得好勉強?因為佢好驚呀
我覺得祖祖好似阿CHIP~

祖B好鐘意呢條彈弓狗狗呀~
小公主,呢2日都係比人叫小王子做公主??

就連公主都叫細佬做小公主呢
無膽既小燑連公主都怕怕
我地咁遠黎都係陪你睇公主咋

再黎一個~仲係唔敢笑。。HAHA

呢架車真係唔好坐。。。
又放唔到野。。。我地行到身水身汗呢

男仔係好自然會鐘意車車嗎???

MAMI熱到都唔想影相了,HAHA


終於行到黎呢到喇,見唔到巴斯呢
MAMI一心就係想同佢影張相

BAPA好有興趣扮龍呀
都幾似WOO,大家都係緣色?

小燑唔執輸都扮下
祖B好眼訓呀,完全都呆左

只係玩左一次呢個彈了狗就離開呢到喇
大忙人BAPA竟然要去做少少野
而且祖B同小燑又話好肚餓。。。

咁岩撞到呢堆士兵
嚇到小燑攬住MAMI唔放~HAHA

好彩,呢到有房比MAMI餵奶同休息一陣
2個麻煩鬼開餐了。。。。
我地要等BAPA去完機場再繼續****

等得太久,MAMI帶左你地去買禮物
呢頂帽太可愛了!!一定要買呀
小燑買左一隻公主錶同毛巾~
2個鐘後BAPA終於都返黎了。。。。

輪到MAMI食飽野一出門口就聽到好嘈
原來3點半了,有花車喇
仲係巴斯光年呢~好有型呀

掛住睇,同BAPA﹠小燑失散左
不過MAMI估你地梗係去左睇公主啦

呢幾架車MAMI就見唔到喇
抱住祖B只係睇到少少。。。。。

呢架都好可愛呀~~~

最愛當然都係TOYSTORY啦

行下行下原來又去左門口???!!!!
真係唔想再行。。。咁岩有TAXI
呢架車真係慢!連小燑都突然話:
“點解仲慢過阿BA行路既?”
係囉。。。。。。真係好慢

再落車既時候比小燑見到SNOW WHITE呀
係豬米燑最愛的
影完好開心走黎同MAMI講:
“SNOW WHITE話我件衫SO FANCY呀”
然後BAPA帶左小燑再坐下小飛象就走了
我地仲有好多地方都無去
真係要留返下次吧。。。。
回家了。。。候補的生日之旅
生日快樂呀小燑豬









沒有留言:

張貼留言