2012年10月22日 星期一

HEA遊4天@DAY 3

OPPSSSS!!!我地4個開始變PANDA眼喇
連一向好訓既BAPA都話訓得唔好?
講極都唔信,終於比你感受到啦
訓係2個BB中間既MAMI有幾辛苦同迫
BAPA都只係訓係豬米燑隔離都話被“打”成晚
哈哈,MAMI都習慣了!一邊打、另一邊喊
經過尋日既教訓我地決定早D起身啦
8點半就去到太婆屋企。。又食早飯LU
2個衰豬又真係食WOO,平時點TUM都唔食的
可能祖B鐘意食呢到D米嗎??
太婆即刻就叫BAPA帶一袋返去屋企啦
哇。。。山長水遠幫祖B帶5KG米
係呀~今日BAPA又自行回家先喇
次次都掉低我地既!!!
小燑同BAPA去左公園玩一陣就一齊去飲茶啦
點知我地遇上一個野蠻既惡女人
我地為左一啖「氣」而同佢爭鬥左個幾鐘
有時D人講野又無禮貌又唔客氣。。。唉
咩都可以忍,但竟然為難一個老人家
唔識既都會嬲啦,而且仲要係太婆!!
真係講起都嬲呀。。。
算啦,衰野唔好再講,好彩無嚇親小燑同祖B
BAPA一個人坐火車了~聽日再見啦
咁MAMI就同阿YUI、小燑推太婆去散步
呢個步一散就散左3個半鐘
為的就是陪太婆食一個麥當奴
好開心呀。。。。。。。睇下笑得幾快樂

再睇下隻豬米燑,HAHA
呢到有ANGRY BIRD 檯呀~咁岩比我地坐到
佢即刻叫MAMI幫佢影相啦

然後阿YUI就換一隻ANGRY BIRD比小燑
其實都仲好飽。。只係太婆好耐無食想食下
坐夠又要再行一個鐘先可以返到去咖
又要趕住返去比祖B飲奶!腳都軟呀~~

一開門就見到祖B喇
係咪好掛住MAMI呢????I MISS YOU TOO!

沒有留言:

張貼留言