2013年5月31日 星期五

兒童慶祝會@幼稚園

最開心就係學校開PARTY喇~~
預祝聽日6月1號既兒童節WOO
做小朋友真係十分幸福~成日都有得玩有得食
係學校玩咁少應該未玩得夠本既。。。
等MAMI再帶你地玩多個ROUND啦
食飽左就約埋星星+細佬同星媽去冒險樂園
祖祖一去到就好興奮喇,係咁叫“媽~我要我要”
好耐無上黎,原來呢到多左個細既波波池WOO
不過而家係到玩一D都唔抵呀,而且仲無以前咁好玩
都唔知點解好多野都變晒,但住部都變差左咁
波波池應該真係一個好大既池加好多波波同滑梯
而家得返3分1既地方係有波~其他都係玩具、同檯
小朋友係屋企都可以玩既野點解要係呢到又遇到?!
下次等MAMI得閒先帶你地去搵一個大波波池先玩啦

今日我地碌BOWLING啦
星星同豬米燑今日好FRIEND呀~
少D人既時候小燑都玩得特別乖

旁邊八卦既祖祖豬又走黎搞事啦
“我要~我要波波~”HAHA。。。

之後MAMI同祖B去左最愛既擲RAINBOW
每次同你地2個玩都會擲中獎品咖
登登~今日都有中左一隻大公仔
本身都唔想要,但話晒都係祖B第一次中獎
好啦,就帶埋你返屋企啦~


沒有留言:

張貼留言