2013年5月20日 星期一

恐佈既一天

真係嚇到MAMI差D暈呀!!!!!
屋企有一個小小既魚缸,入面養左唔同既魚同龍蝦
丫,諗起呢個魚缸係BAPA同MAMI拍拖時一齊買咖
養過好多魚~後來多左小燑同祖B後都無時間再養
今次再放出黎一直都覺得佢好似好多危險存在
因為祖B會伸手入去捉D魚啦~又會扯D電線
豬米燑又會學阿YUI用張紙放入水到比隻蝦夾住玩
得閒無野做2個又係到拍個魚缸。。。真係睇少眼都唔得
然後公公好似迷上左佢地,換左一個大缸放高左
依然好似好危險咁
但係最恐佈既事並唔係個魚缸~
而係豬米燑竟然偷飲左公公買黎倒入水既消毒劑
話明消毒。。。。仲飲。。。唉
到底有無飲真係一個謎~但確實好驚囉
小燑無啦啦話:MAMI,我好驚呀~飲左呢D野呀
OH MY GOD。。。。。即刻跑入廁所沖下個咀
然後一邊就鬧小燑~一邊好驚
到底有無真係飲左呀。。。。???問左幾十次
小燑飲左一大杯水~邊喊邊飲加MAMI邊鬧
“死啦,你飲毒藥,陣間好痛就死喇”
講完喊得梗慘。。。。再飲水+食野
終於都無事,MAMI就問豬米燑有咩想同我講呀?
以為小燑會話“SORRY,以後唔會亂食野喇”
點知換來一句“MAMI生日快樂呀!”
下?!!!WHY????
之後小燑又喊住話“我驚死左無得講生日快樂呀”
傻瓜~你真係差D嚇死我地了
MAMI真係唔可以無左你地咖,咪咁曳啦
總算有驚無險
我愛你@2013


沒有留言:

張貼留言