2013年5月24日 星期五

K1E的觀課日@小燑


終於,都等到做左MAMI後人生第一個“觀課日”
真係心情特別超級緊張呀
MAMI仲特登買定套新衫去睇小燑上堂
哈哈,其實可能係自己一心想搵個藉口買衫囉
早幾日開始每日都有家長去觀課
豬米燑放學返黎都有講起,仲問MAMI有無去
傻豬,如果有去到你就一定見到我啦啦!!

一直忍住唔講比小燑知打算比個驚喜佢。。。HAHA
果然一去到課室門口望到小燑坐係地到搵MAMI呀
呢個古怪既小朋友見到MAMI之後就偷偷笑一下就扮無野
MAMI同幾個同學仔既媽媽一齊坐係後面靜靜睇
發現小燑真係唔多比反應的
仲連好多識唱既歌、字、答問題都好少舉手的
好快就過左45分鐘了~點知差不多到茶點時間
我地淨落黎既15分鐘就係陪小朋友去洗手!
小燑終於係洗完手之後跑過黎攬住MAMI呀~
今日發現小燑真係大個女~係一個K1既小朋友了
真係滿懷安慰呢。。。。。唔識形容既感動
聽唔到你地入課室唱茶點歌就夠鐘離開LU。。。可惜呀

幾快就放學了,一放學我地4個媽咪就帶你地去玩喇
有星星啦、澄澄啦、仲有熊貓~HAHA
當然唔少得大家既細佬都去啦,除左熊貓既妹妹太細未玩得
所以我地一行4個大人加7個小朋友囉

好朋友星星,小燑偷學左人地既招牌POSE
坐車去屯門公園玩呀~先去食D野先

呢位小兄弟影相幾有型呢~HAHA
好百厭呀祖祖~無時停,又坐唔定

小燑呢個樣真係好似MAMI呀
除左你唔知點解黑D,同笑得甜D又可愛D
有咁多細佬仔食野都特別耐~
我地食左個幾鐘先食得完。。。暈呀
馬上出發去公園啦~

祖米好細個既時候都成日黎咖~
呢幾個月真係無咩時間帶你地去玩
而且又成日都輪住唔舒服囉

幾開心,只要一塊小小既草地就夠你地玩好耐啦
MAMI好忙咁四圍走,幫你地影相同噴蚊怕水

本來叫小燑一齊影,可能佢驚啦。。
後尾就話唔想坐到CROCODILE整到佢痛就走開左LU
得返熊貓一個坐~HELLO!!!!
你地真係有玩唔完既精力~我地大人就真係投降吧
快D走呀,MAMI好想返屋企沖涼呢


沒有留言:

張貼留言