2014年3月28日 星期五

冬菇BAPA的加入@生日

HAPPY BIRTHDAY!!!!BAPA
又老左一年喇,自從做左BAPA之後都係成日掛住做野
做野,返工、做野、送野、整野、、、
難得一日放假我地帶小燑同祖B去玩啦
慶祝都係想開心姐!最開心既事係咩??
梗係睇見2個小寶貝笑得好開心啦
OKOK!今日就比BAPA帶我地去玩波波池啦
淨係聽到『波波池』就已經興奮到傻左了
好彩都唔算好多人,因為仲係好早嘛~哈哈
上次MAMI都同你地黎過一次喇~
所以今日就交比BAPA同你地玩多D啦
開心到傻左既小燑跑到好似游完水咁濕晒
阿祖行的咁慢都開始滴汗,證明都放夠電啦
咁我地就出發去食生日LUNCH喇
可能消耗得太多,我地4個食左好好好多野囉
ORDER既時候多到連個姐姐都話唔夠先再叫啦
最後當然真係要再叫多個飯先夠飽WOO
HAHA,我地既食量真係好難輸比人既!
行行下BAPA覺得太熱好想去剪頭髮?!!
咁我地3個唯有陪埋一齊去啦~HEHE
MAMI就係旁邊同個髮型師講:剪短D丫
30分鐘就後BAPA變埋同我地一樣既冬菇頭呀
實在太MATCH了,今次真係失散左都搵得返
再上去玩多一個ROUND我地就準備返屋企煮大餐
DIY晚餐加DIY生日蛋糕~
簡單而隆重既生日會就圓滿結束LU~
祝BAPA身體健康!生意興隆啦

沒有留言:

張貼留言