2014年3月2日 星期日

趁“涼”的BBQ@綠田園

天氣仲未熱,我地決定再戰BBQ一次
MAMI都麻麻地熱愛燒雞翼!因為無咩耐性囉
但上次Q左一次後發現小燑同阿祖都好ENJOY
咁為左你地就無計啦,再黎多轉吧!!
我地3個其實都有病在身,去出身汗都好既?!
同熹+桸,每次有熹熹點會少得桸桸!仲有星陶 ~
至於大忙人BAPA又臨時有事不能出席WOO。
好彩有婆婆頂上,如果唔係又單車、又一袋二袋點算?
仲多得星陶爸黎接我地出發!感激感激~
一上車祖祖就好醒咁補一補眠先,準備玩一個下午
去天水圍既『綠田園』,MAMI同婆婆都係第一次黎
都幾大,又好多野玩~2個百厭鬼不停大叫咩都要玩
第一件事梗係食D野醫肚啦。。。。燒......燒.........ZZZzz
燒左好耐都未食得,HAHA,祖B己經扭阿婆去跳彈床LU
全程都掛住玩,個個小朋友都失控地運動
最乖都係豬米燑囉,其實係怕羞+無女同學姐
阿祖成日都以為自己都係4歲既小弟弟?!
可能由細到大都係跟家姐D同學仔玩既關係
時不時都嘗試去控制D哥哥仔,又同人爭野玩
真係比你激死,仲叫人地全名唔加“哥哥”!
燒到5點我地決定去踩“水上單車”
UMM~好懷念,MAMI細個婆婆公公成日都帶我地坐咖
真係好多年都無試過呢個場面
下次可以叫埋阿YUI一齊黎舊事重溫一下呢!
小燑今日出奇地大膽~全部遊戲都夠膽玩
仲一個人坐上去用手划既“小船”到玩得好開心
之後祖B一路係旁邊話要坐。。人地要3歲以上先OK
後尾個姨姨話有大少少既船可以MAMI抱住坐
哇~~~呢架船仔都幾得人驚!都係小燑叻D囉
坐下又玩下又燒下,本來6點走都整到7點幾先離開
呼。。。真係超超超攰又開心呀
但係我地3個一返屋企就要食藥訓覺了
大家都失聲加大傷風。。。。
睇後聽日都係要休息一天啦

沒有留言:

張貼留言