2014年3月31日 星期一

暴雨中的2母女

尋晚落左一日大雨又落雹,真係好得人驚
好彩既係無發生D嚴重既意外
係屋企成晚都聽到好嘈既雨聲風聲,失眠。。。
攪到朝早大家都好唔精神咁返學返工
一出門口就開始落大雨LU。。。
愈行雨就愈大~加上D風呼呼聲咁吹落黎真係好凍
抱起豬米燑行快2步返學校安全D
應該無試過咁大雨仲要係街既小燑真係勁驚
嚇到一隻手攬住MAMI條頸,一隻手幫手攬住把傘
然後回家途中D雨真係大到由頭濕到落腳
放學既時候好彩只係毛毛雨~
行左一陣小燑就講喇~~~~~~
燑:MAMI,我今朝喊左少少,之後忍住唔喊呀
媽:吓,點解呀?老師話你遲到咩?
燑:唔係,今朝好大雨又好黑,你一走左我就好驚喇
媽:哦。。。老師會保護你地咖,傻瓜
燑:我話你呀,我驚MAMI有事跌親呀~我唔鐘意你咁樣行
媽:............我愛你呀豬米燑,原來你咁擔心MAMI啊!
燑:我好嬲你一個人行呀!下次就唔好啦~
之後MAMI已經要喊喇。。HAHA。。。。
寶貝女真係好似MAMI咁多愁善感既姐~
不過呢場雨實在係好恐佈既。。。
 

1 則留言: