2011年10月28日 星期五

飢饉8小時

超級大頭蝦
MAMI 係咪因為生小燑B個時吸藥太多失憶?
經常都忘記帶鎖匙的失暈魚,又再一次被困了
BAPA 今日咁岩出街做野!更倒霉的是MONKEY E 竟然在屯門返工
幸好有一個杯麵打救感謝~
朝9晚4,呼~~~開始手軟腳軟!!餅也吞了幾包~
終於等到豬小燑午睡起身~快D換衫出去食TEA啦
連小燑都話﹣﹣﹣MAMI,我都好肚餓呀!
梗係啦,5點了!!!
一碟干炒牛河就係我同祖祖的

小燑今日自己叫野食,“通粉丫唔該”
哈哈,幫你加左幾粒魚旦波
~~~差不多食晒一碗。個肚都脹晒~
我地一齊捧住大肚腩去等BAPA啦
等過馬路既時候,你見到個小哥哥有隻DOMO 袋

小燑問哥哥點解會有?又話自己都鐘意!HAHA
MAMI 真係太愛你了,應該話太縱容你啦
就買了一個DOMO 書包比BB了
UMM,2歲了!係時候要SET 個獎罰計劃比你啦
要好好學習一下付出....然後....收鑊
今日BAPA 第一次陪小燑去左“LOOK”波仔呀
呢個小小既遊樂場係小燑最愛的地方,哈哈
之後仲一齊釣魚仔,已經無左TURTLE 捉啦?
有D小朋友好粗魯呢,用手捉D魚仔

我地要愛護小生命呀
YEAH,話咁快我地儲夠50分了
等你乖就帶你換禮物啦

沒有留言:

張貼留言