2011年10月8日 星期六

第一次獨自上學去

小燑豬又開始返PLAYGROUP 了!!!
而且今次仲要自己一個人上堂!我的新同學是﹣﹣﹣波仔
晨咁早就起身,聽到MAMI 叫返學所以無扭計

換好衫就同埋波仔手拖手出發了,HAHA
返到學校都好開心咖,仲同小朋友玩呢
只係一入課室,發現MAMI 唔同我一齊坐既????
嗚嗚嗚~~~WAAAARRRRRRR
喊到傻左,嚇到波仔都跟住我大喊
不過到老師比BOOK BOOK 我睇就無事了
仲幫手安慰波仔,叫佢唔洗驚
今日係第一次離開MAMI 上堂!我大個女喇
應承左老師下次會乖乖唔喊
落堂之後好肚餓呢,同埋BAPA 食個早餐

 然後去公園玩一陣
丫,屋企附近既公園都好細,小燑都開始悶了
竟然學D哥哥爬係到玩滑梯

小朋友真係學得快,一次之後就跟住做了
哈哈!!!BB燑你學咩都無問題,但千其唔好學壞呀

沒有留言:

張貼留言