2011年10月29日 星期六

驗血糖:(

尋日由朝餓到晏,再由夜餓到今朝
等了一個星期,終於都到左抽血既時間了
平時都唔覺肚餓係咁辛苦的
但每次聽到要禁食就特別想食?
晨早都餓到咕咕聲咁響
平時打鼓都嘈唔醒既懶訓豬好突然自己起身陪我睇醫生?
尋晚臨訓前我就講比小燑知,聽朝MAMI 6點要起身去打針針
BB自己同BAPA 係屋企訓覺!

小燑B真係咁岩得咁橋??天一光5點半拍醒我

仲發住夢話BAPA 食晒D麵麵唔比你食
調返轉頭BAPA 唔願起身!!!懶惰鬼
抵錫既豬小燑~~I LOVE YOU !!
雖然經常打針抽血,但MAMI 依然好怕痛
一行出房多得小燑即刻錫返我~
呆等2個鐘..........再拮多針走得LU
應該無問題啦,我近來飲食健康仲戒甜品呢


BAPA 話行一陣就返屋企......
UMM!好似諗好耐都漫無目的咁
點解而家行街既目的除左買小燑﹠祖祖既野之外...
好似真的無咩選擇~~
最後帶你去睇金魚
BB話想養一隻CARB??MAMI 都好有興趣養一隻
等你學識照顧好TURTLE 先啦!!

沒有留言:

張貼留言