2011年11月4日 星期五

悠遊

很久沒試過既日子,唔需要趕返屋企,唔需要趕煮飯
今日可以同小燑BB去行街SHOPPING!!
公公去左台灣扮工幹~MAMI 可以放低個廚房幾日
我地先同RITA EE 食個TEA 先....同MAMI有少少爭執
不過好快就乖返DD,近來心情時起時落既MAMI~真的很難理解
之但係小燑豬都係百厭左少少既!
HEHE,MAMI 又忍唔住買左幾件新衫衫比小燑了
聽RITA EE講話下星期會變凍嘛

然後﹣去左買我同”祖祖B“ 既奶樽
當然唔少得小燑又順便要既玩具啦~
UMM,MAMI 話當聖誕GIFT?真的可以等一個月先拆嗎??
本身一心陪RITA EE買衫既MAMI,竟然自己買左一套衫
BAPA 返屋企見到之後問點解會買塊美國旗著係身
車....。。。。都無TASTE 既
小燑而家愈來愈識TUM 個豬MAMI 了
”MAMI 你唔愛我喇?“
你想我抱你既時候就真係咩都講得出
不過MAMI 都無辦法唔理你,因為我真係好愛你嘛!!
食左個豐富既晚餐~再加一個飯后甜品
呢兩位MAMI可以滿足地回家了:)

沒有留言:

張貼留言