2011年11月6日 星期日

迎冬

HAPPY SUNDAY又到喇,BAPA 陪我地行街
一連幾日都玩到DIN 左,近近地今日去屯門啦
到站之後,小燑一見到推雪糕車既伯伯就大叫了
“MAMI,你可唔可以請我食ICE﹣CREAM 呢?我無咳咳呀!”
無問題啦,你聽話就可以了!
而家既小燑要求愈來愈多,我....想著裙,想食包包,想飲COKE
MAMI我想去波波池~想返學~想聽歌先訓~想去公園~想釣魚.....
想。。。你真的很多“想”!
去食野又自己叫野飲,成日叫”唔該LEMON TEA 丫“
仲懶乖話MAMI 最鐘意LEMON TEA!HAHA,係呀,唔該燑燑
然後.....見到一對好靚既毛毛BOOT 呀
BAPA 話送比你呢,咁過年就有新鞋喇
再比MAMI 見到條好襯你對新鞋既褲仔呢!!點可以唔買呢

今年新年MAMI 要被困係屋企啦,計計下原來祖BB係新年出世
屋企應該會好熱鬧啦,到時可能好多人黎探我地嗎???
明天公公就會由台灣回家了,我地又開始過返D煮婦生活
小燑竟然叫MAMI 加油加油加油油?!!!
OK~我會喇~

沒有留言:

張貼留言