2011年11月13日 星期日

濕地公園一天遊


出發去濕地公園了,我地一家約埋RITA EE一屋人再加豬MAN EE
2011年的第一個秋季旅行
食早餐時遇到阻滯,延誤左我地既出發時間......
成團人都係第一次去既地方,安全到達了!
去到公園岩岩正午~哇!!!熱死了!好彩有室內既地方遊盪一陣
睇下魚~仲有CRoCODILE,MAMI 話愈行愈眼訓??都差不多3點
食個超級豐富既TEA就開始﹣親親大自然!HAHA

咁多年,MAMI都係第一次咁近見到CROCODILE ”貝貝“呀!
唔知點解小燑今日好懶行路呢,次次唔推車你就要全程抱住??作對嗎?
總算安慰,BB燑仲會話MAMI 好辛苦喇,BAPA 抱啦。
豬米燑對D昆蟲最有興趣但MAMI 就好怕了!!!
BAPA 好有心機咁陪小燑欣賞風景~實在難得
呢到實在太大了,有好多地方都只係隨便行一行
下次有機會一定要再帶豬米燑黎玩多一次
IMG_3232



而且連小燑最想睇既BUTTERFLY 都未行到去
還有MAMI 想係草地上面滾一滾呢可以的話訓一覺應該會好RELAX吧!
UMM~~只限秋天,我諗我地全家咁怕熱既人夏天黎一定會暈呀!
5點就要走了,因為天都開始黑,住係入面既BIRDS 都要訓??
TUNG TUNG BB ﹠ 小燑都訓著左了,做BB真幸福,話訓就訓!
然後我地食飯.....再食甜品......肚都脹晒!
雖然累到不似人型,但感覺很舒服呢:)
閒時散散步,都幾精神呢~
人都開心D

沒有留言:

張貼留言