2011年11月24日 星期四

小拖鞋@DRAWING CLASS

今日老師教畫﹣﹣﹣拖鞋

丫.....今日小燑落堂就話:老師無比貼紙我呀

然後小燑要姐姐陪你問下點解今次無貼紙


原來你偷懶,哈哈


老師話你無油晒D顏色呀!叫你下一次再努力D呀

有進步喇小燑呢2日上堂都無問題呢
其實小朋友都係要TUM 多DD,愛多DD既
MAMI 都一樣咖,有時都會扭小燑錫下我
又有時候要小燑講一句“我好愛MAMI 咖”
近日MAMI 額頭生大粒大毒倉,HAHA
每晚小燑都會問我痛唔痛,要唔要搽藥膏呀?
聽到我話手抽筋又會自己幫我按摩,好WARM 呀
岩喇~關心身邊既人嘛,BB燑你要記得呀!!

等埋BAPA 食LUNCH~
但之後BAPA 就要返工LU....
然後我地同RITA EE ﹠ TUNG BB行街
MAMI 今日好乖呀,無亂買野
不過就買唔到波鞋比小燑囉

沒有留言:

張貼留言