2011年11月20日 星期日

愛心賣物會遊@荃灣

帶住興奮既小燑,出發去玩了:)
一年一次的明愛賣物會,好懷念呢!!
MAMI的小時候公公都成日陪我去咖,我地仲會買好多玩具走
諗返都已經係十幾廿年前既事了,哈哈
遠遠望到有跳彈床小燑就大叫喇~
好多人呀,大家都為左做善事,又開心,又可以幫到人
小燑話“捐錢”係買玩具HAHA, 傻瓜!
呢到賣既野好多都係舊的~不過小朋友都好開心啦
由4點幾行到收檔,買左好多野WOO
有書啦,顏色筆啦,XMAS 既裝飾.....每樣都係5蚊咋
玩到累既小燑終於都要小睡一陣先
  
   


之後再JOIN 埋UNCLE BUTTER 同姐姐就去行TOYSRUS了
豬米燑真係做左姐姐咁WOO,竟然話唔買玩具??
仲話要自己買一個送比細佬??乖乖啦
NON﹣STOP 地行左差不多4個鐘~超級累
再繼續﹣﹣﹣﹣BAPA 帶我地去飲喜酒呀
出奇地小燑食左好多野~由頭食到尾
PIG PIG 豬薯片??BB燑以為乳豬係薯片


可能開心既關係嗎?有好多小朋友一齊玩,一齊食
HAVING FUN TODAY
沖完涼之後小燑又叫MAMI 陪你傾計了
BB你想傾咩呀?OH,原來你今日想講MAMI!OK﹣﹣
小燑問MAMI:開唔開心呀今日?
YES,SURE! 因為見到你玩得好快樂嘛
﹣﹣MAMI,咁聽日我地做咩好呀??
BB你想呢??
不如我地聽日去跳舞同唱歌啦
NO PROBLEM ! SWEET DREAM BABY

沒有留言:

張貼留言