2011年11月24日 星期四

放生TURTLE @南生圍

TURTLE TURTLE,你要小心照顧自己呀
MONKEY 阿E話TURTLE 要放返去大自然既地方先會好!
我地一齊去將TURTLE 放係南生圍既小橋旁邊....
小燑應該未知道咩叫放生吧??!!
到左聽日應該又會再叫BAPA 陪你餵TURTLE 食“粒粒”...
希望小TURTLE 你會一路健康長大啦
小燑第一次坐木船仔,MAMI 都有D驚呀
唔洗一分鐘就要落船了,哈哈!!






南生圍~MAMI 都只係同BAPA 去過一次咋
就係我地影結婚相既時候,小燑仲住係MAMI個TUMMY 入面呢
其實呢到都無咩特別~但閒時散散步,很舒服呢
一大遍既草地,可能秋天既關係,都枯了。










































 





問豬米燑呢到靚唔靚呀?原來你覺得無FLOWER 所以唔靚
毫無準備就行左入黎,又累又餓仲比好多蚊咬呀
唯有係士多食返杯ICE CREAM 再回家...
雖然好近屋企,但都要坐MINI BUS 返去先得
傻豬燑一上車就訓左喇,用晒你既精力嗎?HAHA
奇怪,公公同BAPA 今晚都唔陪我地食飯?難得..我同BB去2人世界
行一陣街,傻瓜燑買左個RAINBOW 同THE SUN 扣係鞋到

小朋友既心真係天真易滿足,一路行, 一路就話好靚
仲唱THANK YOU MAMI歌比我聽!MAMI 都好愛你呀
基本上我地每日都2人世界既! 但係第一次同小燑出去食晚飯囉~
呵呵,我地今晚就据扒啦

一坐底小燑就叫碗麵比自己喇,仲問點解煮咁耐!好餓嗎?
好想小燑快D大個,帶MAMI 去食飯
有時好唔捨得你長大,但有時候又好想你快快變大個女
唔知道....小燑大個左仲會一樣咁愛“纏”住MAMI 嗎??

沒有留言:

張貼留言