2011年11月15日 星期二

HEY~我地又見面喇

呼,忙碌既一天

不經不覺今日係第6堂PLAYGROUP 了
比起之前2堂今日終於好少少,加油呀BB
一見到JACKO 老師就大喊,要走既時候又要GOODBYE KISS
哈哈,一時一樣
尋晚訓覺之前小燑話聽日想食燒賣同蛋
MAMI 唔會唔記得既
買2串燒賣同2包菊花茶去MONKEY E到坐下先
順便要買埋生祖BB要用既什物
好期待又緊張呢
然後BAPA 就同我地一齊去睇祖祖了
哇......今日係第32WEEKS
BB已經有2.3 KG 了,醫生話會比上一次可能會大少少
個頭仔有35 WEEKS 啦,仲有肚腩都34WEEKS 了
聽到既一刻真係驚~即刻問醫生會唔會好痛咖?
UMM,MAMI 仲懷疑預產期計錯左?哈哈
諗都無謂,就順其自然啦!!!


丫,呢個豬米燑愈來愈古惑
朝早我鬧你話燑燑已經唔再係BB了,係小朋友
要乖乖,做姐姐呢~~
食LUNCH 既時候叫你一聲BB你竟然問MAMI
“咩我仲係BB咩?我係小朋友WOO“
OKOK,你岩WOO
食DINNER又要叫公公餵一啖,BAPA 餵一啖
又要問人有無吹凍D,又話都係自己食,激死人
你乖乖食飯先會快高長大嘛!
想你食多D野真係頭痕呀

沒有留言:

張貼留言